Geen producten (0)

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Mits alle producten op voorraad zijn heeft u de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen in huis. Mocht dit niet het geval zijn dan nemen we altijd contact met u op om samen tot een passende oplossing te komen.

 

Kan ik een alternatief verzendadres opgeven?

Tijdens het bestelproces is het mogelijk om voor de optie "alternatief verzenadres" te kiezen. 

 

Kan ik een kaartje/boodschap toevoegen aan mijn bestelde geschenkmand?

Dit kan altijd. Wanneer u dit duidelijk aangeeft bij de opmerkingen voegen wij gratis een kaartje toe met de door u aangeleverde boodschap.

 

Kunnen er producten in een bestaande streekmand gewijzigd worden?

Uiteraard is het mogelijk om een product toe te voegen of te wijzigen in een bestaande streekmand. U kunt dan het beste voorafgaand aan uw bestelling contact met ons opnemen om samen tot een pakket op maat te komen. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op 06 413 08 605. Of stuur een mail naar info@limburgsgeschenk.nl

 

Is het mogelijk een product retour te zenden?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@limburgsgeschenk.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Waar kan ik terecht met eventuele klachten over een product?

Wij doen er alles aan om de producten in goede staat bij u af te leveren. Producten dienen na ontvangst geïnspecteerd te worden. Eventuele klachten dienen binnen de bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden gemeld bij Limburgsgeschenk. Dit kan middels een e-mail te sturen aan info@limburgsgeschenk.nl. Wij zullen klachten binnen een termijn van 14 dagen beantwoorden. Indien de geboden oplossing niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u de klacht aanmelden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commisie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.